New York, a la proxima volta!

1 februari 2015 - Toronto Pearson International Airport, Canada

Onze week New York in het kort:

>> de blizzard die geen blizzard was, kreten van verwondering in de vele musea, verzuipen in vettigheid tijdens het verorberen van talrijke hamburgers, a walk on the wild side with Dante, onbeschrijfelijke vergezichten van op het 86ste verdiep, Belgische bieren in the rabbit hole, ons laten leiden door echte New Yorkers, going underground met de metro en zo veel meer.

En dan is het zo ver, we laten het koude New York achter ons en stappen in de taxi naar JFK. Na een half uur file checken we onze papieren en merken we dat onze vlucht vertrekt van La Guardia, de luchthaven die we 20 minuten geleden passeerden. PANIEK! We verwittigen de chauffeur die lichtelijk begint te groemelen in een voor ons onverstaambare taal. We breken het ijs door een grapje te maken over domme toeristen. De chauffeur lacht hartelijk en kan er weer tegen aan. Snel naar La Guardia!  Aangekomen geven we de chauffeur een royale tip en stormen we de vertrekhal binnen. Op het nippertje checken we in en halen we opgelucht adem.

New York, je hebt ons overladen met geweldige indrukken, maar we ruilen je nu graag in voor een warmer en goedkoper klimaat...

Ciao!

1. Mama:
    2 februari 2015
    amai, was spannend blijkbaar, goede vlucht. Hier koud en vuil weer, verlangen ook naar warmere oorden xxxx
  2. Bonneke:
    2 februari 2015
    Een koud New York, met goede indrukken, inruilen voor de warmte , is plezant , maar het dan nog zo spannend maken is het avontuur uitdagen ! Haha echt iets voor Natacha ! Op naar warme belevenissen en genieten ! Dikke kus en tot volgend nieuwsje !
  3. Linda:
    2 februari 2015
    Fijne tijd zo te zien. Nu van de koude naar wat warmer weer.
    Groetjes
  4. Jens:
    4 februari 2015
    Veel plezier daar int zuiden! De warmte zal deugd doen!
    Ik lees op jullie profiel dat jullie ondertussen ook al in Nederland geweest zijn, zotjes! ;)
  5. Tante Chris:
    5 februari 2015
    Van de ene Big Apple naar de andere. Fantastische ervaring!! Geniet van al het mooie en speciale wat jullie ontmoeten.
    Liefs en groeten
  6. Johanna Bergmans:
    8 februari 2015
    Fijn dat jullie het goed maken. Wij kijken uit naar jullie verdere belevenissen.